onsdag, januari 18, 2012

halvvägs

Hej söta Ni


kolla in denna sida smäm oj oj oj vad mycket fint hon har. Jag skulle kanske plocka fram alla grejjerna igen och börja måla lite, det är hur längsen som helst jag höll i en pensel.
Snart dags för det förresten, syrrans lilla solstråle fyller 1 år snart och då ska hon få en stol av mig som jag ska måla själv, jag har gjort så till Philip och Oscar, Zäta fick aldrig någon, vet inte varför dock.

Nåväl, så jag ska kanske ta fram och damma av penslar och färger, ja de penslarna som Sessan inte använder för hon målar otroligt mycket. Måste köpa lite mer canvas till henne, det är ju sååå roligt att ha.
Loppis hade ju oxå varit trevligt att gå på, snart snart snart bröjar loppisen i Ronneby och då vill jag dit. Plocka bland koppar och fat och skålar meee like aaaalot.

...Halvväga är vi ja, då menar jag att halva veckan har gott och jag har gjort mina tre låååånga dagar - puhhuuhh....torsdag och fredag jobbar jag till 15,00 och är hemma lite tidigare vilket ska bli så skönt.


Ha nu en fin kväll

Kram Lina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar