tisdag, januari 10, 2012

hej mitt vinterland

Gissa om Sessan blev gald i dag när hon tittade ut och det låg snöööö på marken. På med overallen och vinterskorna och mössa o vantar och sen upp till dagis, Kan tänka mig att de har superkul idag med pulkaåkning och snögubbsbygge.
Synd att det inte kunde ha kommit på jullovet, men man kan inte få allt man önskar sig.

Denna veckan jobbar jag som vanligt men från nästa vecka så har jag utökade arbetstider. Då jobber jag 8 h måndag till onsdag och 6 h torsdag till fredag, så  90% ska jag gå upp o jobba. Ja jag får väl ge det en chans iallafall, mer pengar i plånboken är ju bra.

Dag 10 som rökfri och det går bättre och bättre för varje dag, sen är det ju så att man blir ju sugen men då får man ta sig igenom det och sen fortsätta mala på liksom. De är så skönt att slippa höra från Sessan att hon tycker att jag luktar illa.

Nu ska jag ta och tradera mig lite för o se hur det går med mina bud.

Ha en skön vintrig snöig tisdag,

Kram Lina

1 kommentar: