lördag, januari 21, 2012

Ett par timmar senare...

...så har vi ca 10-15 cm snö. Vi har hunnit handla och äta oxå. sessam beställde fisk idag så det fick bli panerad torskfilé med potatispuré och grönsallad. Nä hon åt väl inte så mycket men vi båa andra åt desstomer. Hunden och jag har varit ute och busat en snabbis i snön oxå. Har fortfarande ont i knät men det är mycket mycket bättre än det var i början på veckan, nu kan jag ju gå i trappen och jag kan böja på det, men jag får nog avstå zumban imorgon. Dumt om jag förrvärrar det nu när det är på bättringsväg ju.

Jag beställde mig en LG, får se om jag blir nöjd när den kommer.

Nu är det Stjärnorna på Slottet och en kopp kaffe som gäller.

Det blev förrresten ingen revy idag, Cornelia fick kräkas i natt vid 00,30 typ, så vi blev hemma idag med. Tycker att det är konstigt, hon brukar ju vara ganska dålig eller så när hon har magsjukan, men hon är precis som vanligt, vi får se hur natten blir, hon har ju både ätit och druckit ganska så bra idag. Har en handduk under lakanet ifall ifall.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar