torsdag, januari 19, 2012

VAB vab VAB vab

Igår kväll fick Sessan kräkas, hon låg o sov och så helt plötsligt blev hon jätteledsen och så fick hon kräkas. Så  idag blev det till att vara hemma och ta hand om henne, en gång till i natt var vi uppe men nu har hon ätit och kollar på Hello Kitty, denna katt som finns överrallt, men hon verkligen älskar katten, hon väljer nästan alltid henne framför nått annat, gäller både kläder och böcker och småplock. Jaaa nää det är inte min favvis direkt men varför ska jag hindra Sessan från att ha det hon verkligen gillar.??

Gympan började visst igår oxå i Rävemåla, har letat och letat efter ett datum på hemsida och hört med folk men inte fått nått svar direkt igår kväll så kom ett sms från en kompis som bor där, där hon skrev att den började igår, så nästa vecka får hon vara med, farmor har lovat att skjutsa henne. Tack snälla. Nä jag kan inte för jag hinner inte hem innan den är slut ens. TYVÄRR,  hade varit bättre att ha den på söndagar tycker jag....

"Hello Kitty vi gillar dig..Hello Kitty..la la lalal alalala" den matar i bakgrunden hela tiden, får vät ta och styra upp med lite tvätt och kaffe och lite mys, skönt att jag lagade mat igår kväll, jag gjorde fläskpannkaka, mums..


Ha en skön dag

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar