fredag, januari 20, 2012

Beslutsångest

Det råder beslutsångest här på gården idag. Japp jag ska kanske köpa en ny telefon, Min Sammy som har varit en trogen vän i 1,5 år börjar ge upp.
Jag har tittat på Samsung Galaxy S2:
  • 4,3-tums pekskärm

  • 8 megapixel kamera

  • Dubbelkärnig 1,2 GHz processor

  • Navigera med GPS

  • 16 GB lagringsutrymme

  • Android™


  • Jag har tittat på LG 990 Optimus 2x:
  • 4-tums kapacitiv pekskärm

  • 8 megapixel kamera

  • Filma i Full-HD

  • Kraftfull grafik med Nvidia Tegra 2

  • F-Secure ingår!

  • Snabbt trådlöst nätverk


  • Men jag vet inte vilken ska sa välja. De är säkert hur bra som helst båda två. Det är dubbelkärniga processorer i båda. LGn har nog en bättre grafik iom med Nvidia Tegra 2. De har båda väldigt bra kamera vilket är viktigt för mig eftersom jag bloggar mkt via telefonen.

    Nåja det blir nog en vit LG varför inte testa nått nytt medans man lever. Den har fått bra bestyg av de som har köpt den.

    Nu beställer jag en LG.

    Ha nu en underbar fredag alla vänner och ja förresten, Sessan är kräkfri och i morgon väntar rolig Revy och myig fika med kära vänner...

    Kram Lina

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar