torsdag, januari 05, 2012

Graduelle

är verkligen färgen på dagen, GRÅ alltså, men i morgon ska det visst bli riktigt fint väder, då ska solen komma på besök och man kan kanske få lite vårkänslor, ja i och med att det inte finns någon snö så kommer nog känslan för våren fram nr solen kommer. Är så sugen på vita tulpaner.

Fick tre glasvaser/skålar av mammas särbo när jag fixade mitt körkort och dessa tre är sååååå fina, bild kommer under dagen, den i mitten är dessutom signerad. Han är så snälla denna W, tacksam över att mamma har träffat en sån som han. Ja jag är ju tacksam över att pappa har träffat sin Qa oxå såklart, men de har ju barit tillsammans så länge nu ju ja typ lika länge som jag o hampus så det måste ju snart vara 15  år, japp 15 är är det och det är typ halva mitt liv änså länge. Tänk att man kunde träffa så rätt nästan direkt ja jag var ju bara 17 år när vi träffades och nu är vi 32 resp 33 snart och har hus/gård, hund och barn och ett underbart liv. Det blir som bara bättre och bättre tänk då hur bra vi kommer att ha det är vi är pensionärer. Nåja det är ju 33 år kvar.

För att hitta tillbaka´till det som jag egentligen skulle skriva innan jag halkade vid sidan om var att de vita tulpanerna skulle sittta som en smäck i den stora vasen. ett litet värmeljus i den lilla och ja sen skulle det vara perfekt ju.

Nu ska jag o lilla sessan göra plättar i mitt nya plättjärn sen är det bara att invänta maken för tt sedan ta en tripp till affären.

Vi är bjuda på middag i granngården (svärföräldrarna) kl 16,30 det ska verkligen bli trevligt och förresten så är jag rökfri nu 6 dagar eller är det 5 nä från den 1:a jan till idag.

Ha nu en bra torsdag.

Kram Llina

Tack snälla svärmor för gardinerna, det blir perfekta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar