onsdag, juni 27, 2012

Är man trött så är man...

...det blev inget Morden i Midsomer för min del igår, jag somnade klockan 21,00 direkt efter Allsång på Skansen. Så var det med den saken. Sessan vaknade när Allsången var slut och då skulle jag bara lägag henne igen och somnade själv (som vanligt) Det är farligt att lägga ner huvudet på kudden så där på kvällen. Jag fick dock äta potatismos och biffar och det var det godaste jag ätit på länge och gissa en som oxå tyckte det var bra, ja förutom Sessan och Maken, japp hunden Grimm, han fick en biff till efterrätt igår.

Idag är det höst ute, grått och kallt, hade varit skönt med en gosig filt en stor kopp te och så en god bok i soffan hemma eller en härlig film med Sessan hemma i soffan det är ännu bättre ju.

Ha en fin "höst" dag

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar