tisdag, juni 05, 2012

Idag är en bra dag

hoppas jag verkligen, jag känner mig piggare. I morgon är det Sveriges Nationaldag vilket oxå betyder att det är ledig dag och sovmorgon. Ska bli så skönt.
I morgon ska jag ta tag i huset tänkte jag för det ser ut som om en orkan vind har blåst fram, jag har inte orkar ta tag idet utan har sovit istället. Skulle gjort lite igår men somnade på soffan med Sessan och när jag vaknade var det hundens tur att få lite uppmärksamhet.

Vi var i den nya fina affären hemma igår och köpte jordgubbar och de doftade sååå underbart. Jordgubbar med mjölk och en en Lingongrova till det, det är bara så gott.

Snart dags för lite lunch här, det blir Keso med Blåbärsoppa här idag.

<3 <3 <3

Kram från en som behöver sova

2 kommentarer:

  1. Wille hälsar att keso och blåbärssoppa är såå 2011

    SvaraRadera
  2. Hahaha - för mig funkar det året runt alla år....

    SvaraRadera