torsdag, juni 28, 2012

Nedräkning

(bilden har inget med texten att göra)

Kör lite nedräkning till min första semester vecka

6 jobbdagar
8 vanliga dagar (helgen inräknad)

Igår stekte jag fläsk och gjorde löksås och kokade potatis och det har jag ätit nu, gode tid så gott det är, jag är såå mätt nu. Dricker en liten kopp kaffe nu och ska sätta igång och jobba igen efter lunch. Har bara 30 min idag för jag slutar kl 15,00 och då tänker jag gå hem. Det är min sista dags till 15,00 på väldigt länge. Jag ska nämligen börja jobba heltid från 1 juli. Jag behöver mer klirr i kassan kan man säga, det räcker inte till som det är nu tyvärr.

Sessan kusin var hemma en stund igår, de dansade och sjöng di där två. Så söta så med varsin mikrofon och till Melodifestivalen 2012 - digi digi digi ding ding ding, här glider kingen in....

På lördag ska jag hjälpa till på fotbolls cupen hemma, det ska bli riktigt trevligt det var ett tag sen jag var där och hjälpte till  jag har typ stått i kiosken några gånger men det är typ allt, så det ska bli trevligt. Nästa helg igen ska vi på fest och då är det ju igen den roliga frågan, vad ska jag ha på mig? byxor, klänning naket? Nja jo inte naket kanske men om jag inte hittar nått jag kan/vill ha på mig, hur gör jag då, måste oxå kolla om Sessan kan vara hos antingen farmor eller faster :)

Ha en bra dag (solen skiner här emellanåt)

Kram Lina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar