tisdag, juni 19, 2012

Picknickmat

Ska ju iväg en sväng på midsommarafton  och vi ska ha picknick korg med oss, jag vet inte vad ska jag lägga ner i den mer än bullens varmkorv till Sessan. Jag skulle vilja ha nått gott, typ lite mackor, lite jordgubbar, kanske nån kall paj och flädersaft. Nu har jag varit lat och inte gjort nån flädersaft så den blir jag ju utan men jag tror banne mig att det sår bli en sån liten trevlig picknickkorg och och så kaffe så klart :)

HÄR
HÄR
Usch det är farligt och sitta och leta recept och kolla på mat när klockan är 12,00. Min magen skricker av hunger och jag har inget någon mat med mig utan jag måste ut och handla nått, kanske gör det lätt för mig och tar en burgare på Max, fast det brukar ta tid där, men det kanske det kan vara värt. Ska ner på CGs och kolla om de ha några bra plasttallrikar och bestik typ picknickplast.

Ha nu en fin dag

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar