måndag, juni 04, 2012

Hur i hela fridens namn

ska detta gå till. Jag är så trött så jag skulle kunna stå upprätt och sova. Kom ju hem i torsdagskväll från Kina och var ledig i fredag men det är ju inte så lätt att sova med en pigg och alert 4- åring i huset samta tt jag klockan 16,30 skulle vara på salongen för lite klipp, färg och piff. För att på lördag morgon/förmiddag dra till Öland på bröllop. åhh så fina de var och är och allt det där. Allt gick i lila till ohc med syrenerna utanför krykan, man kan säga att det var planerat in i minsta detalj *måste komma ihåg att skicka ett kort* Maten var utmärkt och tårtan var så god och ja ni som känner mig vet ju att tårta är det värsta jag vet när det är en massa grädde och sånt kraffs på men denna tårta bestod av hallonmousse och vaniljpannacotta oj oj oj käre tid så gott det var.
Ja tiden gick ju fort där och i säng var jag nog runt 02,30 typ och sen upp vid 07,30 och äta frulle och sedan bege sig hemmåt igen.

Vilade en stund i söndags eftermiddag i soffan i hop med resten av familjen och sen gjorde jag lite kvällsmat och sen när klockan slog 21,00 så gick vi o la oss allihop eller nä maken for ut för vi hade 15 grisar på åkerna (vildsvin alltså) men det blev inget skjutet denna gången.

Ja idag var det ju bara att stiga upp och bege sig till jobbet medan maken och sessan var hemma och mös, Han jobbar kväll nämligen eller natt snarare 15-01 så idag ska jag hämta Sessan på dagis. Sanmma sak i morgon sen är vi ju lediga på ondag för det är ju faktiskt Sveriges Nationaldag.

Ska hem och ta hand om hund och matkasse och Sessan då och sen är det dags att sova sova sova.
Hoppas att den här tröttheten släpper snart.

Ha en fortsatt bra dag.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar