måndag, juni 18, 2012

En helt vanlig måndag

utan några som helst krussiduller, ska iväg på sommarmiddag med jobbet en sväng och sen hem och gosa ner huvudet i kudden.

Denna veckan är det Midsommar,, kan inte fatta att det är det för det är inte sommar än ju, Vi ska till Korrö en liten sväng på dagen och sen på kvällen bli det lite grill och femkamp med härliga kompisar. Korrö blir ju jättebra med dans runt midsommarstången och lite lunch. Vi kommer att ta fikakorgen med oss och hoppas på att det blir fiiint sooooligt väder så klart så man kan sitta ute och äta jordgubbar och dricka saft typ.
Jag har dock ett megaproblem, jag vet inte vad ska jag ska ha på mig, ja jag vet det är helt otroligt jättesynd om mig.

Nog om det nu är dat snart slut för idag och dags för sommarmiddag :)

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar