fredag, juni 29, 2012

Fredag 29 juni 2012

det är precis vad det är idag och denna dagen kommer aldrig tillbaka, trist när man tänker så ju, men det är ju dagens sanning. Därför måste man, jag, vi, alltid leva som om denna dagen är den sista eller.....åhhhh my god tänker ni nu vad djup hon har blivit och ja så är det kanske, men detta är sånt som poppar upp i mitt granna lilla huvud ibland.

Nu nått hela annat:

Jaghar varit och köpt grundfärg och Vit halvblanlk färg för häst ska målas, nu vill jag ha min säng för mig själv och Sessan gillar inte sin säng *GOD FORBID* men men så är det iallafall och därför måste vi/jag göra nått åt det och då får gästsängen sätta livet till och bli vit (den har inget emot det)
Sen får jag se vad vi gör av min fina-gamla-antika-utdragbara-dubbelsäng ( den får nog agera förvaringsplats för filar och täcken ett tag. Kanske en god sängplats för katten Rasmus oxå.

Fredagen på jobbet lider mot sitt slut och fredagen för mys med familj och älsklingar kan snart börja, Detta älskar jag!

Hoppas och önskar er en fin helg med sol och värme
(ber en stilla bön till vädergudarna)

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar