fredag, november 09, 2012

2011-11-09

Idag är ingen vanligt dag för idag har jag haft mitt körkort i 1 år (grattis till mig)
Jag har inte krickat inte kört av vägen eller så, så jag tror att allt detta kommer händfa mig idag och idag ska jag verkligen köra bil. Gäller att vara extra uppmärksam idag då.
 
Ikväll ska vi på Ladies Night här i Växjö på Vida Arena, det ska bli trevligt och efteråt så ska vi träffas och mysa lite, sen ska jag nog ta och köra hem för jag ska runt hela länet innan jag är hemma. Ska jobba till 1715 först sen ska jag till syrran och salongen och sen är det dags för Ladies Night.
 
Jag har vinröda byxor svart linne och svart oversizetröja på mig och jag tror att det blir det ikväll ocå men jag har en svart klänning med mig men jag vill nog inte ha den. Ja vi får se vad det blir.
 
I mrogon är det lördag och det betyder ledigt :) och mys med familjen. jag SKA fixa kanien, mysa med dottern och sen på kvällen/eftermiddagen ska vi på kalas, halvkusinen fyller 15 år och det måste ju firas. Ångrar nu att jag inte köpte en likadan scarf till mig som jag köpte till henne, mitt pucko, men det är alltid så. Att jag aldrig lär mig?? Nåja sent ska syndaren vakna eller vad det heter.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar