torsdag, november 15, 2012

papparkakor, glögg och mossa

ja så ska nog jag spendera min helg om det går. Eller i alla fall med mossa och pinnar och lite sånt, jag vill eju verkligen få ordning hemma nu till helgen. Jag har inget annat planerat tror jag inte *kollar kalendern* nä det är TOMT till helgen *yeey*. Då blir det mossa och pinnar äntligen.
Maken han ska nog jaga han så det blir jag och sessan och ingen annan att tänka på guuuu så härligt.
 
Kaninen har flyttade in i sitt nya hus igår och jag tror att han blev riktigt nöjd för han mös ner sig i höet och inspekterade båda våningarna. ä det är inget lyxbygge kanske men det duger gott och väl till  honom, får ta lite bilder till helgen, det är kolsvart hemma närjag kommer hem och vi har ingen vidare belysning som det är nu så det går inte ta bilder på kvällen.

__________________________________________

Jag publicerade aldrig inlägget jag skrev igår så jag fortsätter på det iadag igen, det är alltså torsdag idag den 15 november och det 65 dagar till jag går hem på mammaledighet....guuuuu så skönt det ska bli tänker jag............. Jag går hem 10 dagar innan bebisen är beräknad, tänkte det kunde vara skönt att få städa i mrogdning och kanske till och med baka lite och sen bara vara oxå, det är ju säkert 1 meter snö och sinkallt så man kan väl inte göra så mycket ute mer än att bygga snögubbar och snölyktor med Sessan som så klart ska vara hemma med mig. Hon ska vara 15 timmar i veckan på förskolan sen men jag vet inte från när än, Vill ju att hon ska vara hemma med bebisen oxå den första tiden så klart.

I natt har jag/vi snooosat heela natten känns det som, Maken har haft en mus i bilen som har satt igång larmet typ 5 ggr eller nått så när klockan var 05,00 eller så så steg han upp så han var nog på jobb tidigt idag. Nä jag kunde inte somna om direkt så utan jg har varit vaken till och från, men den tiden jag har sovit har jag sovit  bra för Sessan har sovit i sin säng heeeeela natten, det är underbart att får sova själv i sin säng.

Nu är det dags att att jobba lite.

Önskar er alla en fin dag

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar