torsdag, november 08, 2012

Redan torsdag

Ja jisses Amalia, som man brukar säga, var tog veckan vägen?
Det är redan torsdag eftermiddag/kväll. Ser at min senaste inägg är från i söndags, så dår kan ni undrar vad jag håller på med och det ska jag berätta.
Jag jobbar 100 % fast det är ju ingen ursäkt det är ju så många andra som ox å gör det, ska vara ärlig och säga att jag evt inte vad hag har gjort med tiden har gått så fort och jaghar har annat att göra på kvällarna som att laga mat, tvätta och umgås med familjen samt ta hand om djuren och på tal om det lötadg måste jag fixa nytt boende till Stampe stackarn. Det ska bara städas ur och sättas ut sen är det klart så det tar ju ingen tid men det MÅSTE göras.
 

 
Här är en bild på honom från i sommras när han var en lite kanin nu är han lite större och äter som en häst. Nya bilder kommer inom kort.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar