onsdag, november 21, 2012

Brev till himmlen

Hej Pappa!
 
Blir ingen jul på gården i år, vilket kommer att kännas konstigt. Men vi kommer att fira lite jul hemma hos oss i stället och du är mer än gärna välkommen att vara med. Jag ska julpyssla lite till helgen och tänkte göra en sån där nalle till i mossa och sätta ute på gården, hoppas du tycker det är ok. Ska även ta och inventera lite bland dina julsaker och adventsljusstakar och stjärnor. Kommer åka ut på söndag om jag inte får annat att göra (troligen inte)
Annars är allt jättebra, en  elpatrin kommer installeras i huset i morgon och jag måste verkligen få tummen ur nu och ringa Göran så han kan koppla elen till den. Det hr ju inte varit så kallt så det är ju ingen fara än men det är ju skönt om den kommer på plats. Hampus och svärfar har ju varit ute på gården oxå ör att försöka få igång den "lille" traktorn men de har fått ge upp så nu vet jag inte vad de har för pålaner, tror att H tar med sig ett nytt batteri nästa gång det vore ju skönt att få in alla maskinerna på logen nu innan snön kommer.
 
 
Cornelia hon pratar om dig mycket på dagis och tänker mycket på dig. Var på samtal på förskolan i förra veckan och då berättade Linda det för mig, och de säger att de är nyttigt att hon håller dig vid liv och det tror jag oxå. Så hon kan berätta för "janne" om hur du var och hur mycket roligt ni hade ihop.
 
Ja du älskade pappa, undrar hur du har det där i din himmel, och som du vet så saknar vi dig och det går inte en dag utan att vi tänker på dig. Vissa dagar blir jag arg på dig för att du valde att lämna oss och vissa dagar bara längtar jag efter dig. Jag tänkte jag skulle ta hem dina troll, de som du och jag köpte när vi var i Danmark en sommar, jag vet precis vart de ska få bo, de ska få bo ihop med min flugsvamp. Ska bara kolla med systrarna så det är ok att de får de bo med mig alltså.
 
 
Ha det bra nu så hörs vi av en annan dag.
 
Älskar dig!
 
Kram Lina

1 kommentar:

  1. Åh, älskade Lina!! Tårar som vanligt, men det gör inget!!

    SvaraRadera