torsdag, november 29, 2012

Det gick sådär...

Det gick sådär med testet idag, det var inte så äckligt som jag trodde, fast jag kan ju inte påstå att det var gott. 2 dl sockerlösning tillsammans med en liten mugg vatten fick jag och så innan jag drack det tog de ett blodprov och så ett blodprov till efter två timmar och emmelan där så hade kag en vanligt undersökning och även i denna graviditet så blir jag utsatt för praktikanter, skönt att inte hon skulle sticka i alla fall.
 
Trycket var 135/70 och mitt blodsocker låg på 5,7 innan jag druckit sörjan och efter 2 immar så landade det på 10,3 och gränsen går vid 10,0 så på tisdag jag jag dit igen fast till medicin och prata med en sköterska för diabetesenheten och säkert ta nya prover, bara jag slipper dricka det där igen.
 
Nåja jag får bra i allafall och alla andra värden är ju bra och det är ju bra. Mycket bra idag.
Ville bara uppdaterar er lite på vad som händer runt "Charlie" japp det är det nya nu, hon har äntligen släppt "Janne" och även hennes pappa är inne på namnet Charlie nu så ja blri det en pojk som så många är övertygande om så blir det nog en Charlie.
 
Nu ska jag återgå till arbetet igen.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar