fredag, november 30, 2012

vill sååååå mycket

men har ju ingen tid, åhh vad frustrerande det är. men idag ska jag vara effektiv som tusan, ska kanske till och med ta på mig pannlampan när jag kommer hem och fixa kaninen redan ikväll för då hinner jag med så mycket mer i morgon. Ja ner till stan lite kvickt och handla och sen hem äta lite mysa lite och sen fixa kaninen och sen sova.
 
I morgon är det Kosta outlet som gäller, föreställning  med Pettsson och Findus sen hem och äta lite och sen fixa frissan och tvätta armhålan för att sedan bege sig på fest hela natten lång och på söndag är det första advent och då börjar vi med frukost och sedan S-landa och sedan julmarknad och mys hemma med fika, ska baka pepparkakor och saffranskaka och kanske lussekatter oxå och sen däcka i säng fär en ny arbetsvecka.
 
Så att eehh..ja vi får se hur mycket som hinns med jag är glad om jag himmer med hälften men med lite vilja och jävla anama så ska det nog gå.
Dåligt på att uppdatera med bilder I´m so so sorry men jag har inte hittat nått kul att ta kort på thats the only reason, men jag ska bättre mig jag lovar. Jag kan ju inte bara visa bilder på pyssel och sånt hela tiden det är ju inget så roligt.
 
Det är snö i luften idag kan man säga och kallt och jag älskar detta, det behöver inte komma metervis med snö det är inte så jag menar men lite snö och kyla lätta ju upp och så en klar blå himmel med sol, då är livet gött att leva.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar