söndag, februari 03, 2013

BF+6

Jaha imorgon är du en vecka sen lilla vän. Men vad gör väl det, jag ska nig kunna sysselsätta mig även imorgon. Har dock inte Sessan hemma som sällskap men jag har ju både katt, hund, kanin och hönor och en liten tvättkorg. Ja sen skulle jag kunna torka golven och putsa några fönster oxå för den delen så ja jag har att göra även utan dig. Fast om jag ska vara riktigt ärlig och det ska man ju vara så börjar jag bli less på att vänta. Mina ben börjar svullna och min rygg orkar inte mer nu. Så bara så du vet så är du välkommen när som lilla vän.


Jodå som ni förstår så har det inte blivit någon bebis än. Idag har vi varit ute på gården och fixat lite, startat bilen och försökt att få igång den lille traktorn. Vattnat blommorna och plockat lite ute, ja sopat trappen o så. Middag blev det hos mamma. Ja och där gick ju tiden oxå så klart. Nä annars är det lugnt. Imorgon får jag ta tag i kaninens bur.

Nu är det snart dags att sova så god natt kära ni och sov sött.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar