tisdag, februari 05, 2013

Utlovad bild från hallen

kommer här....

 
Så blev det med tavellisterna och ja våra bröllopsbilder och så väntar den andra ramen på kort, men de kommer lite senare.
 
När jag var vaken i natt (jag var på en biologisk paus) så funderade jag på att döpa om bloggen, vi blir ju en till och det blir som inte fint att lägga till ett namn till så nu har hjärnan satt igång att arbeta, vi får se om det blir nått nytt och då lär ni ju märka det, nä inte själva adressen till bloggen den kvarstår.
 
Det är BF + 8 idag, dödens tråkigt är det och det närmar sig Hs födelsedag, inte så kul om det kommer på samma dag tycker inte jag, Jag ska till MVC i morgon om inget händer idag, nä det känns inte så. Men det är dag nr två med molande huvudvärk, får ta en Alvedon och sätta mig i soffan....yeah right, jag ska dammsuga övervåningen och plocka in tvätten och så ska vi nog dra ner till T-ryd och handla lite mat till djuren.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar