onsdag, februari 13, 2013

Dag 5

Idag har jag skickat iväg mina sista värden för blodsockermätningen. Den var på 4.0, 4,7 och 4,2 så absolut inte högt alls. Tror att Sköterskan är nöjd med detta.

Ja, idag är Dockan 5 dagar och hon sover bra och äter bra, precis som Sessan när hon var liten. Hon är vaken 1-2 gånger varje natt/morgon för mat och sen sover hon.

Idag ska vi ta fram lådorna med kläder som Sessan hade som liten och tvätta upp och dona lite. H jobbar idag oxå så farfar har varit här nu och fixat hunden. Tacksamt att de bor så nära tycker jag och att vi kan hjälpas åt när det behövs. Det är lyxigt om något kan jag lova! Tack för att ni finns.

Grattis gammlafarmor Signe på födelsedagen. Lova har fått sitt ena mellannamn från farmor Signe och det andra från sin faster Cecilia.

Nu kaffe och sedan lite jobb.

Önskar en fin dag.
 
Kram Lina

1 kommentar:

  1. Betyder! Idag ska hon få blommor på sin grav och så ska jag berätta för henne och både hon och jag fått äran fast hon vet säkert redan......

    SvaraRadera