torsdag, februari 28, 2013

Tre födelsedagar

Japp då är vi (jag och Dockan) på födelsedagspresent-köpar-uppdrag. Vi är i Kosta (som inte har öppnat än, därav detta inlägg) och ska köpa paket till kusin O och lillasyster K. Vi ska möta upp Walle här för att köpa lite glas till hon den där systern och sen ska vi ner i bokaffären och köpa present till O.

Vi har varit och lämnat Sessan på förskolan och det tår hur bra som helst det är så skönt att hon gillar att vara för tycker jag, det underlättar ju vardagen lite eftersom hon har ett lekbehov som jag (tyvärr) inte kan ge henne.

Ja, hittade ett par byxor till i garderoben som jag fick på mig. Har ca 10 kg att gå ner nu, helst innan sommaren. Jag har 4 kg kvar till inskrivningsvikten och sen ytterligare 6 kg som jag behöver gå mer. Det ska väl inte vara omöjligt, sluta ära onödigt och börja röra mer på mig!
 
 

Solen skiner, himlen är blå och det är -3 grader, hur underbart är inte det.

Ha en fin torsdag.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar