torsdag, februari 07, 2013

Kanske kanske

har haft lite känningar idag. Vaknade vid lite i tre och hade ont vart 10-13 minut typ i två timmar sen steg jag upp och satte på kaffet och vinkade av H som åkte till jobbet, Nu känns det ändå som om det är på G liksom, det finns hopp om innan helgen kanske till och med, det hade ju varit skittrevligt. Men vi får se.
 
Jag bakar idag igen, fast denna gången en tårta till H som han ska bjuda på i morgon, han har fikat "fredagsfikat" i morgon. Blir en gräddtårta med blåbär tror jag, eller det blir det.
 
Svärfar är här o skottar lite snö, det har kommit ganska mycket tycker jag, inte direkt vad jag har planerat eller önskat men man kan inte få allt här i livet.
 
Nu dags för kaffekopp nr två och lite surf. 40 min innan tårtbotten ska ut.
 
Ha en fin dag alla goa.
 
Kram Lina

1 kommentar:

  1. ÅÅ Så spännande. En hel hög med Lyckatillkramar till dig och de dina, Goa vän!

    SvaraRadera