söndag, februari 17, 2013

Var är du??

Efterlyser våren på riktigt nu. Hörde att det skulle komma ytterligare 10 cm snö i morgon. Ok då, det kan väl vara snö över sportlovet då men sen, sen kan den smälta bort och solen får gärna komma fram. Nädå det får gärna vara kallt eller så det gör inget, bara snön försvinner!!

Första gången sen pappa dog som jag har drömt om honom. Drömde att han kom tillbaka inatt, jättekonstigt var det. Han kom upp på övervåningen i sitt hus såg honom i trappen upp, sen försvann drömmen. Saknar honom varje dag och jag skulle vilja ringa honom och berätta om Lova, men det går ju inte. Jag håller fast vid att han ser oss från sin himmel och det känns bra.
 

 
 
H och C har kört ut på gården idag och ska se om de får igång lilla traktorn. Så jag och L är hemma, hon sover ju hela tiden så hon är ju inget vidare sällskap men hon finns ju här i alla fall. Jag sorterar kläder och letar efter en eller två lådor med kläder i stl 56-62 som jag inte kan hitta. Ska riva ut garderoben nu och se vad som gömmer sig där längst in.

Ha en fortsatt trevlig söndag.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar