måndag, juni 05, 2017

Att ha haft en veckas semester - Sista dagen

 
Sista dagen på Cypern. Jag och min svägerska C tar på oss löparskorna och så tar vi en promenad i raskt takt upp till en fin lite kyrka. Där kunde man köpa färgglada plastband för att hedra de döda och saknade. Tyvärr var det inte öppet så tidigt på morgonen.
Kyrkan var dock öppen och vi smög in. Den var ljuvlig invändigt, vilka vackra målningar,
ja ni ser ju själva.
 






 
Jag fick en bild på mig och maken tillsammans på vår balkong, sista dagen på Cypern.
Sista bilden ni ser har vår lilla L tagit, hon ville inte vara med själv utan hon skulle vara fotograf. Så är är en bild på delar av min familj och så jag själv då.
I bakgrunden ser ni stranden med alla solstolar och precis ovanför stranden fanns strandpromenaden i trall eller plattor, där sprang eller gick vi varje morgon, eller varannan för mig typ.
 
Det var en underbar vecka med familjen med mycket bad och bus, mycket kärlek och god dricka, sand mellan tårna och solbrända ben.
 *L J U V L I G T*
 
Tack snälla svärmor för denna fina fina julklapp som vi fick av dig.
 
Vi år ju åter i vardagen med skola, förskola och jobb.
 
Nu ser vi fram emot ytterligare en ledig dag  då Sveriges Nationaldag infinner sig i morgon tisdag. Vi hoppas på fint väder så vi kan vara ute, kanske en tripp till Strandbjörkets
lekplats och en glass i solen.
 
Kram Lina
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar