söndag, juni 11, 2017

Helgen som gick


Fotboll har blivit en stor del av vår familj. C spelar och H tränar och jag och L hänger med. Det är verkligen superkul. Alla underbara barn och härliga föräldrar och även när barnen blir trötta för att de har sprungit upp och ner och fram och tillbaka, och totalt bryter ihop och tjurar värre än någonsin så är det ändå ganska festligt. 

Jag träffade två bekanta ansikten från förr och det är alltid kul. Två härliga kvinnor vars flickor spelar fotboll. 

Vi hade tur med vädret oxå för på morgonen regnade men det drog över så när det var dags för flickorna att inta planen så sken solen och jag kunde ta av min långarmade tröja.




Idag söndag har jag och C varit i Kosta på Outleten. Jag köpte mig ett par skor från märket MJUS i svart och brunt skinn och med korksula. Sååå mjuka och sköna men dyra, så dessa får jag skita på långsamt så jag kan ha dem i flera år.

Kram Lina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar