torsdag, oktober 15, 2009

4-1 och ändå inte VM..

hur kul är det då? nä i nte speciellet, jag satt bara uppe och kollade på fotbollen igår men jag orkade inte se hela. Såg idag att det blev 4-1 men ändå inget VM - tråkigt tråkigt.
Jag tror förresten att jag har hål i en tand, men det kan man ju tro ibland och ändå inte ha det. I helgen blir det nog jakt för makens del iallafall på lördagen och på söndagen blir det kalas för lille Z. Fattar inte att det är ett helt år sedan han föddes och än mindre att Cornelia blir 1,5 år på lördag. Nu har jag köpt tre julklappar till men nu ska jag vänta lite, Kanske ska förlja med Qua till Ullared på höstlovet, måste bara kolla så att inte S och L ska dit för då åker jag med dem för det har jag lovat. Nä och här på jobbet flyter det på som vanligt, det ringer lite då och då. Ibland är det riktigt tråkigt och ibland känns det helt ok. Vi ska ha maskerad på Halloween med Thor och gänget, hoppas attd et blir bra. Jag tänkte göra en soppa på älgfärs nu måste man ju tänka på vad man lagar för mat när alla är gravida :).
Har ätit lasagne till lunchen idag den var väldigt god - Karins lasagne - ikväll vet jag inte vad jag ska göra förmat, kycklning och ris kanske ska kolla matsedeln hemma så det inte blir samma lika som på dagis och hemmet. Nä hä nu vill jag verkligen hem till mina älsklingar, men jag har ju nte så mycket flex tyvärr. Snart fyller Cornelias farmor år, jag vet vad jag ska köpa till henne, tack faster C för tipset.

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar