torsdag, oktober 29, 2009

Varför är det så att Cornelia sover som bäst när jag inte är hemma? Jag sov borta mellan tisdagen och onsdagen och när jag pratar med Hampus på onsdagen så har Cornelia sovit från 19-04 i sin säng det gör hon väldigt väldigt sällan när jag är hemma. Jaghar varit på massage nu - superskönt - och när jag kommer hem ikväll ska jag inte göra så mycket - vi ska ha lite folk hemma på lördag och jag ska göra soppa, som sköter sig självt och sen fick jag recept på en god äppelpaj av en jobbarkompis :) Tack så mycket. Det ska bli väldigt trevlig att träffa dessa människor på lördag, en har dessutom precis fyllt 30 - Grattis Richard! mm jag ska baka bröd i morgon kväll, det gör jag nog till doobidoo :) så går det undan hihihi.. Nä nu är det bara 2 timmar klvar. Jag var och köpte mig en liten pumpa idag oxå på 3,5 kg som jag ska frakta hem på cykeln och sen måste j ag nog handla lite oxå så det blir fullt på styret. Har ju min beställning från hm som jag måste hämta, ja det är synd att min cykel inte har pakethållare.....F A N ......
Ha nu en rackarns trevlig torsdag.

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar