onsdag, oktober 21, 2009

mitt i veckan

är det idag. Igår var vi i granngården och fikade, farmor fyllde år (Cornelias farmor) Hon fick Pierre Robert trosor av henne. Vi ska fira henne på riktigt på fredag, Faster ska bjuda på middag på fredagkväll ska bli gott. På onsdag drar vi till Ullared jag och tre glada jäntor, det ska bli superkul, jag har aldrig varit iväg med dessa jäntorna innan så det ska bli spännande. Hoppas att de tycker detsamma :) Måste komma ihåg att ta med mig A:s 20 års present, vi träffas ju inte så ofta så den har blivit stående hemma, hoppas att hon blir glad för den. Jag vet dock inte hur dags vi ska åka än men jag får ringa och ta reda på detta snart, måste ju planera lite emd Cornelia och hunden på morgonen, men det löser sig, Åker vi inte förren 8 så kan jag ju hoppa på i Växjö.
Idag har vi lite lite mer att göra på jobbet och det är superkul. Jo Cornelia har ett nytt ord till och det är traktor fast hos säger akor, lite kul att hon ändå pratar ganska mycket. Undrar omd et rä någon som kommer den 8 nov? jag har inte hört nått från någon? Kanske får ställa in det? aja det löser sig...
Nu är det lunchdags!

Ha en super onsdag för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar