onsdag, oktober 14, 2009

hem och baka bröd..

japp det är vad jag ska göra ikväll när lilla Bus har somnat - baka bröd, jag ska ha fikat på fredag och då tänkte jag att det kunde vara trevligt med hembakat bröd eller hur...
Jaha nä inget nytt annars, inga fler skjutna älgar heller men det kommer, tycker lite synd om Grimmse som inte har fått vara med och fälla nån stortjur än men som jag sa till honom igår, -du är bara två år och din tid kommer. Träffade väl en liten ulltuss i lördags en kille i jaktlaget som har har köpt sig en liten jämthund till så nu har Scott blivit storebror till en liten Texas och jag blev ju inte alls sugen på att skaffa en hund till eller så. Men nä det får vänta lite till tror jag. Jag måste handla lite på lunchen imorgon till fikat på fredag, så behöver jag inte dona med det på morgonen och dra med det till jobbet....bra att ha CGs så nära.

Nähä dags att ta tag i jobbet igen, det finsn inte så mycket att göra tyvärr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar