måndag, oktober 19, 2009

helgen gick för fort

och mina tänder värken och det är väl ett tecken på att jag håller på att bli förkyld - SATAN - jag orkar inte med att vara förkyld. Aja hem och bota med alvedon..
I söndag var vi på 1 årskalas det var kusinen och hans storebror som fyllde år. Det bjöds på kakos och kaffe och tårta mycket mycket gott - Tack för ett trevligt kalas - Cornelia gav hnom en bil en ganska stor bil och biltokigt som han är så tror jag att han blev glad för den :) Jag skulle egentligen ha bloggat lite i lördags men jag la ner när internet strejkade. Sen orkade jag inte. Annars har det varit en lugnt och trivsam helg. Hampus har jagat och jag och lilla C har städat och busat och lekt. Idag väntade dagis och hon var inte ett dugg ledsen för det. Nu pratar hon lite med oxå och det är superkul hon säger. mamma, pappa, farfar, morfar, mormor, ina, cissi, kisse, vovve, allahopa, koko, hej, hallå, hejdå, anna, agnes, ita= rita, gå ut.
Jag har lite bilder i kameran som jag ska lägga upp men inte nu. Jo hon kan ju imse vimse spindel och en kulen natt med rörelser oxå. Snart fika och det ska bli trevlig, jag kan behöva lite kaffe, får inte glöma att ta ut pengar idag till new body, som jag har köpt ev en tjej är på jobbet. På lördag ska vi fira cornelias farmor och det blir nog middag i Bro. Nice.

Ha en fortsatt trevlig måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar