måndag, oktober 05, 2009

Måndag morgon och jobbdax

Ja då har det gått tre dagar. I fredags var jag ledig för dagis var stängt och då var vi bara hemma jag och lilla C, vi var ute och räffsade äppel till kossorna och så lekte vi i sandlådan. I lördags var jag på kickoff med jobbet, mycket trevligt med skattjakt och doningar och i söndags var vi hos pappa och firade honom, han bliev nog lite snopen när han öppnade paketen från oss, där var en utebelysning, det hade kan nog inte väntat sig...Ja annats nytt är att lilla C har lärt sig att säga knättra = klättra och det gör hoon verkligen på allt, stolar och sofforna och ja...Nästa måndag börjar älgjakten, då står Sverige stilla..eller ja nästan iallafall....det är ju ganska så kul attd et är så många som delar samma intresse, måste vara något av det största som händer i Sverige eller???Som engagerar så många menar jag. Gode tid vad jag är hungrig nu, jag åt ingen frukost idag, och jag hade inte med mig nån macka heller, aja, det får bli nått snabbt på CGs idag, måste in och handla lite välling till skruttan och sen ska jag köpa en myson fläkt till TVrummet på jula, de hade visst nån kampanj på detta. Sen är det tillbaka och jobba igen. Ũlördag kommer Anna och Foff med lilla Saga och så vet jag inte om Lillen och Lollo kommer? Hoppas hoppas, jag ska bjuda på pastasallad och kyckling tror jag och sen har jag fått ett nytt recept på kladdig kladdkaka av Karolina och sen ska vi ha till tänkte jag, Smidigt att ha lite mat som barnen oxå kan äta om de blir sugna....
Snart är det dags att börja tänka på julklapparna oxå, men jag vet det är tidigt men det är ju typ bara 2 månader kvar nu ju och det går ju fort när man jobbar. Aaaa jag har redan köpt tre....bra eller hur..

Ha en asbra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar