tisdag, oktober 27, 2009

Ullared here we come :)

Ja det ska bli trevligt att åka dit, Jaghar skrivit min lilla lista och hoppas att jag inte har glömt nått, nä jag har inte skrivit ner exakt vad jag ska köpa men jag vet vad jag ska titta på. Jag ska försöka köpa färdigt alla julklapaprna till barnen iallafall och sen ska jag kolla på lite gardiner till huset och kanske nån mer handduk för jag köpte handdukar där när vårt badrum på övervåningen var klart och det är ju 8 år sedan och dessa är fortfarande lika fina och jag gav nog inte mer än 70 kr st eller nått och detta är badlakan. Ja sen är det ju lite dagiskläder och sånt till Lilla C. Ikväll ska jag till pappa, det ska bli trevligt, han är så gllig så han kommer in och hämtar mig, varken mamma eller Ina var hemma ikväll och gå och drälla på stan det gör jag inte till 20,20. Qua ska hämta sina flickor då och jag kunde ju ha åkt med då men jag vill inte gå så länge. Aja, det löste ju sig iallafall. Cornelia vet hur månag år hon är nu. När man frågar henne så säger hon ett och sträcker upp pekfingret. Kommer att sakna henne ikväll....gråt gråt gråt......
Hoppas att de har det bra ikväll....mina mojjsar...

Snart fika..
Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar