tisdag, oktober 13, 2009

Tiden går....

..oj oj oj upptäckte att jag inte har varit här inne på en hel vecka . intebra och några nya bilder har jag inte heller. Som bekant så har ju älgjakten dragit igång. Igår sköt de 2 stora en 6-taggare och en kviga,vet inte hur de har gått idag men det får jag ju snart reda på. Jag ska flexa hem vid 16.30 idag, det ska bli skönt, för jag är yr i huvudet igen, samma lika som jag hade för 2-3 månader sedan. jag hoppas att det går lver, ibland blir man ju dock orolig eftersom det är så många som har hjärntumörer just nu, lite läskigt faktiskt. Nä det ska jag verkligen inte tänka på nu. I lördags hade vi lite folk hemma och det var jättetrevligt - tack för att ni ville komma - På jobbet går det framåt, vi har inte supermycket att göra och just nu känns det väl sådär med framtiden här, för jag tror inte att vi får vara kvar om det ska fortsätta vara såhär lugnt....Cornelia hon lär sig nya saker varje dag - Just nu kan hon hur olika djur låter som - Ko, Gris, Katt, Hund, Tupp, Får och Häst. Sen är det något om "allihopa" antar attd et är nått på dagis. Hon är bara så söt min lilla prinsessa. På fredag är det min tur att ha fikat här på jobbet , jag ska se vad jag ska hitta på, bakar väl nått bröd eller så tills dess.
Gode tid vad trött jag är, måste hem och ta det lite lugnt. Undra hur det gått för C idag, hon var lite varm idag på morgonen men hon hade ingen feber direkt. Hoppas att det har gått bra. Oj nu hände det lite mer här i telefonen men det var tyvärr bara för en kort sek. Nu har jag köpt tre julklappar till och det känns bra. Jag har iof bara köpt till kusinerna men det är dags att börja det är ju typ bara två månader kvar till självaste julafton :) aja 2.5 då.... Jag skulle vilja åka till Kosta och kolal lite på polarn och pyret. Men helst av allt så vill jag till Ullared. Egentligen skulla jag ta tag i min telefon och dess problem men jag vet inte om jag har nån motivation till det. Nä det är nog dags att ta tag i det nu......Snart dags för maskerad oxå...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar