torsdag, oktober 01, 2009

Torsdag idag fast fredag för mig :)

I morgon är dagis stängt och jag ska vara hemma med min lilla ängel och vovven så klart, jag tror att vi ska baka lite i morgon kladdkaka kanske, lästa på Karolinas blogg nu att hon hade bakat och blev genast sugen, ska kanske be om henens recept. På lördag är det kickoff och det ska bli jättekul, ska fråga svärfar om han kanske kan hämta mig i Lessebo, ja annars så åker jag ju givetvis hem vid 16,20. Vi börjarredan på morgonen vid 9 och sen är det lite aktiviteter och så är det middag och dans på kvällen men det är inte säkert att jag kan vara med på den då. Har ingen som kan hämta mig kanske, aja det löser sig, det kan ju vara skönt att vara hemma i tid oxå. På söndag ska vi till pappa och fira honom kl 13,00 ska fråga om han kan hämta mig och Cornelia för Hampe har årsmöte och inskjutning på dagen med jaktlaget. Ja jag vet hade ajg haft mitt körkort så hade jag kunnat köra själv - jag vet jag vet jag vet....
Ja nu är det bara 1 timme och 15 min kvar på denna arbetsvecka...nice nice nice, fast idag har det kanske ringt lite mer? Nästa vecka ska vi flytta tillbaka till vår ursrungsplats och jag har fått en bra grupp som jag ska sitta med....Tack Anna....Vet dock inte vad jag ska göra för mat i morgon men pannkakor var ju ett tag sen och det är ju gott, måste bara köpa mjölk idag :) och kattmat!

Ha en underbar helg, jag ska lägga ut lite nya bilder.

1 kommentar:

  1. Vad skönt för dig att vara ledig en dag denna veckan, mys hela dagen med Cornelia. klart vi kommer den 10:de ska bli så kul att träffa er, säg till om jag ska hjälpa dig. Ha en skön helg massor av kramar Anna och Saga

    SvaraRadera