söndag, mars 04, 2012

Hela helgen med tårta och paket

Denna helgen kan man säga att vi har haft kalas.
Det började i fredags kväll då vi firade min födelsedag. Det gjorde vi med kräftsoppa pch kladdmuffins. Ja och så paket så klart.

Pengar till Kina-resan av Pappa och Qua
Ullaredsresa av min söta svärmor och söta svägeskor
Bokstäver i trä TRO
En receptbok om grillning
En platta med skålar på
och så mina fina fina gummistövlar från Ilse Jacobsen
(dessa ska bytas då de var en stl stora)

I lördags gav vi oss av mot H-stad och syster yster och lilla söta trollet. Dags att fira nästa födelsedagsbarn japp både syster och systerdotter skulle firas. Här bjöds det på hemgjord smörgåstårta - guda god - och sen prinsesstårta såklart. Även jag fick vara med på ett litet hörn här och jag fick

En skål i turkost + en sockerströare av K & W
Pengar av mamma och W

Sessan och Trollet lekte med varann och sen var det dags att bege sig hemmåt igen och då stannade vi till hos morfar och Q på lite kaffe och bensträckning och sen hem och titta på andra chansen. Nä vi orkade inte titta klart på det så vi gick o la oss vid 21,30.

Nu är meken i skogen och skotar och jag och sessan ska bege oss ut till morfar igen och mysa lite ikväll sen är det dags för zumba tror jag, hoppas att knät snart blir bättre, det har blivit lite sämre igen men med lite träning så kanske de rycker upp sig och mår bra igen.

(det kommer blider lite längre fram på alla paket)

Ha nu en fin och härlg söndag ute i solen.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar