fredag, mars 16, 2012

Thank God it´s Friday

eller nått i den stilen. Är så sugen på att shoppa, en av de bloggar jag följer har ofta rabetter och annat på  Nordljus och jag har hittat så mycket finnt på denna sidan som jag vill köpa och handla och få hem och dona med. Just nu är jag inne på badrum igen, NU vill jag ha ett fungerande badrum med svart- och vitrutigt golv med vita väggar och en toasits i svart bakelit och ett badkar med tassar. 

Oj oj oj här haglar det in erbjudanden i mobilen från Accent och H&M och Ellos, men nä jag ska inget ha, fick bilförsäkringen igår *svälj* 5017 kr  eller nått sånt ja det är på över 5000 kr iallafall. Måste även köpa 4 nya sommardäck, enligt rekommendationer ska jag ha Kuhmo, ska visst vara specialanpassade för just Volvo *har jag hört* jag är såååååå kass på bilar och däck och fälgar och annat lulllull till bilar, tur att maken är lite mer i ntresserad, vet bara att jag MÅSTE tvätta och städa bilen i helgen.

Maten från matkassen idag var väldigt god, det var kött och potatismos och bönor och så sallad till det så klart. Jag gör inte recepten i den ordningen de kommer till mig utan jag gör det som jag är sugen på och lite hur mycket meck det är med olika saker. Så på söndag blir det kyckling i tomatsås. I helgen ska jag göra soppa ÄLGFÄRSSOPPA den är jättegod.

Nä annars får jag nog ta och passa och att önskar trevlig helg

Kram Lina

1 kommentar:

  1. Hmmmmmmm, älgfärssoppa, det låter nåt det. Har aldrig ätit det, tror jag inte i alla fall. Men det låter smarrigt.
    Och bilen ja, dom kostar dom där sakerna. Och inte kan man vara utan!
    Kram på er!
    Gillar också tunna koppar förresten, även tunna glas! ;)

    SvaraRadera