onsdag, mars 28, 2012

Ullared och födelsedags lull

Fredagen den 13 april, då ska jag vara ledig och förbereda inför kalaset för min söta lilla sessa som fyller 4 år, fatta det 4 år det är helt galet. Jag ska till Gekås nu på lördag med min fina Cissi och svärmor Lotta. Då ska jag passa på att handla l ite mys till hennes kalas. Hennes favoritfärg just nu är rosa, lila och blå. Frågade henne idag vad hon önskar sig när hon fyller år. Hon vill ha en docka som han krypa och gå och det är BARA den hon önskar sig. Vi har köpt biljetter till Eric Saade samt en rosa cykel med cykelkorg till, hoppas nu att hon blir glad för den. Hon önskar sig även en barbidocka som har en bebis samt my little pony och ALLT med Hello Kitty.

Ha en fiiin fiiin dag
(här blåser det idag)

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar