fredag, mars 09, 2012

Matkasse

Känns om om det var jättelängesen jag var här och skrev. Men det är det ju inte.

Önskar och hoppas att min söta syster och systerdotter kommer ikväll och stannar HELA helgen, det hade verkligen varit så mysigt. I morgon kväll kommer några kompisar hem för lite Melodifestivalsmys.

Igår invigde jag mina nya fina röda underbart mjuka härliga (jag är såååå glad för dem som ni kanske märker) gummistövlar från Ilse Jacobsen 

Men sicket tråkigt väder vi har idag och guuu vad det var halt i dag på morgonen. Inga älgar idag men tre rådjur och en lite hare såg vi idag. Vi ska se om jag kan utvärdera ........
........Matkassen
Vi ska se om jag kan utvärdera denna matkassen som vi nu har haft en vecka. Jag tycker att det har varit bra mat, kanske lite färglöst ibland men goda smaker. Det som är smidigt är, tycker jag, att jag får den hemkörd och att de ingredirenser jag behöver för veckan finns med och jag slipper komma på vad vi ska ha för mat samt åka och handla. Vilket innebär att vi kommer slippa betala onödiga matvaror och plock som det oftast blir när man är och handlar. På tal om att handla så måste jag ner på lunchen och köpa lite godis och kanske en blomma oxå vi får se vad jag hittar på, men lite godis iallafall :)

Snart är det påsk, och det är den bästa tiden på året tycker jag för då är våren här men alla sina härligt gröna färger.

Dags att återgå till jobb.

Ha en skön helg om vi inte ses innan

Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar