fredag, mars 23, 2012

Lata Dagar i solen

Det kan ju vara skönt med det, Lata Dagar vid solen alltså. Det ska inte vi ha i helgen utan det är fullt ös medvetslös kan man säga, det är Bingofester och Barnkalas och annat lulllull. MÅSTE MÅSTE tvätta bilen och sätta upp "sparkskyddet" där Sessan sitter. Dammsugan och putseliputsa pärlan invändigt och kanske hämta sommardäcken om de har kommit. Hoppas hopaps då måste jag ringa K och få en tid att lägga om dem på mina mina fäljar.

Fixa och dona hemma oxå ska vi göra. Sessan var med farmor och handlade i går och då köpte hon två penseer som måste ner i nån kruka så det ska vi fixa och så ska vi fixa lite björkris och pimpa till verandan.

Ska ner på H&M efter jobbet och se om jag kan hitta nått som kan pryda denna gudomliga vackra kropp *NOT* eller skyla är nog mer rätt ord. Alla valkar och celluliter, hakor och hängbröst. Det är helt fantastiskt måste jag säga. Men men det går ju att göra  nått åt det så jag ska inte klaga så mycket och inte mer nu iallafall.

Ha en fiiiin fiiiin fredag

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar