torsdag, mars 22, 2012

Massa roligheter

nu händer det en massa roligheter, vi ska på Bingofest med FK, det är 4 år sedan jag var där nu och det är alltid lika trevligt, den gången var jag gravid och stor som ett hus. Det som är roligt är att man har med sig sin fika korg och sitt dricka och alla vinsterna är sponsrade. Superfina vinster är det oxå sägs det. Lovar att ta kameran med mig denna gång

På söndag ska vi på kalas till Melvin som fyller två år. Han skickade ett sms och skrev att han bjöd på korv m bröd och lek. Det kan man ju inte missa ju.


Snart snart snart åker vi till Ullared och GEKÅS. Jag fick det av min svärmor och mina fina svägeskor när jag fyllde år ju och nu är datumet satt till den 31 mars. Jag har redan skrivit listan. Ska ju i första hand handla till Sessan som snart fyller år och till hennes båda kusiner som oxå snart fyller år, ja, två av dem iallafall.


Har funderat på att plocka ner Sessans Pippihus och Hoppetossan, hon lekar aldrig med dem och då kan det ju blir roligare att plocka  fram dem igen om ett år eller så. Ska bara hitta någonstans att göra av det, rensa och slänga det som finns hemma i sidogarberoberna kanske så vi får plats med lite annat. Det ska jag börja med i helgen.!!! Om det inte är fint väder för då ska jag vara UTE.

Ha nu en fin torsdag.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar