torsdag, mars 15, 2012

your amazing...

...kom ihåg det...

Den är nog min favvis ändå, den låter med Danny, sen är det ju inte dumt att han är ögongodis oxå.

I går ringde syster från H-stad och se kommer i helgen, ska bli hur mysigt som helst. Sessan blev verkligen jätteglad när jag berättade det för henne. På tal om henne så har hon vaknat och varit ledsen inatt eller igår kväll ska  jag säga och jag vet inte om det är på grund av örat eller på grund av mardrömmar, hon sa att det var både och så jag får väl tro på det då. Stackars lilla Sessan.

Ikväll ska jag ta en uppryckning i hennes rum och fixa till hennes säng som är överfull med böcker och leksaker, glömmer detta varje kväll så det slutar ju med att hon sover i min säng.
Måste försöka ändra på detta NU.

Såg på en blogg jag följer att hon vunnit en auktion på tradera, en spillkum, jag vill oxå ha det. Det är så mycket jag vill ha, ska förresetn försöka få i ordning på min kryddhylla i helgen oxå.

Back to Business
(hihi så heter programmet jag jobbar i)

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar