torsdag, mars 01, 2012

Om att fylla år

..det känns precis som vilken dag som helst, mm jag kan väl känns en viss besvikelse inför detta fast ändå inte, då jag inte alls upplever att jag måste fira min födelsedag, men just den där känslan man  hade när man var lite och skulle fylla år.

Kommer ni ihåg på kvällen när man skulle gå och lägga sig hur svårt det var att somna och att  man vaknade flera gånger och var jättepigg på morgonen
och fick låtsas att  man sov när mamma och pappa kom in på morgonen och sjöng för en med en bricka med bredda smörgåsar och annat gott.
Just den känslan kan jag sakna för den är så härlig. Jag ställer inte till med nått kalas alls utan bjuder på lite mat i morgon kväll, men bara för att det finns personer i min familj som gärna vill fira min födelsedag, för min egendel hade jag kunnat avstå, men det är ju roligt att få träffas.
Jag ska bjuda på Kräftsoppa och bröd och sen blir det kladd,uffins till efterrätt och det sura med detta är att jag måste ner till affären idag igen för jag glömde att köpa dill igår.

Längtar till den dagen då affären hemma är öppen. Tror att invigningen är den 2 juni i år. Då ska vi dit och fira att vi har fått en affär igen.

Ska ner p lunchen och köpa lite fika oxå tror att det blir ett vaniljhjärta till mina älsklingar där hemma och sen ska jag och Sessan baka kladdmuffins,

Back to work

Hoppas ni får en underbar dag, det ska jag ha

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar