torsdag, mars 29, 2012

Nytt utseende

hade helt glömt bort att jag valt det nya utseendet på bloggen, inget nytt för er, så nu är jag loggade in och skulle skriva så kände jag mig helt lost, det höll inte på att bli nått inlägg idag och det hade kanske varit det bästa tycker ni. Men det tycler inte jag. Så tycker du att jag är tråkigt så är mitt tips till dig
 - Sluta Läs då!!!!!

Men till dig som fortfanade tycker att det är ok så är du välkommen att fortsätta läsa så länge du orkar och tycker att det är kul.

Idag händer inget speciellet, mitt mål är att komma iväg med löpardojjorna ikväll (vi får se hur det går) Igår  hann det bli både mörkt och regn innan jag fått tummen ur.

Så där nu var födelsedagspresenten införskaffad också. Hoppas han blir nöd Farbro L.


Nu får ni ha en bra torsdag, återkommer om jag hinner ut i löparspåret ikväll.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar