torsdag, december 22, 2011

2 dagar kvar

Nu är det bara idag och i morgon oxå sen kommer Tomten.
I förrgår kom Sessan på vad hon vill ha av tomten - en docka som kan tala - tack för det, det ska hon få oxå. Nu är alla julkorten skickade, missade till min pappas faster men det har gått iväg nu. Räkningarna är inlagda för betalning så nu kan julen komma.

Oj nu tittar vi på tågbiljetter till Malmö, dit ska vi i slutet på januari. Till vår söta kollega G, vi ska bada och göra Malmö osäkert :) hahaha iallafall Zara och en annan butik som jag inte minns vad den heter nu, jo den heter Charlottes Trend. Dit ska iallafall jag.

Nu är mackan nertryckt och kaffet intaget så då är det dags att gå tillbaka till arbetsuppgifterna igen. Idag är maken på julbord men han är nog hemma innan mig iallafall. Farfar ska hämta Sessan på dagis idag och när hon fick veta det idag på morgonen så säger hon - "Åhh vad trevligt, jag tycker att farfar kan hämta mig alla dagar." Så farfar, har di inget att göra så vet du vem som väntar på dig på dagis....

Ha nu en bra torsdag!

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar