fredag, december 30, 2011

2011

Ja man man ju börja fundera på vart 2011 tog vägen. Det är ju inte längsen det var sommar.
Undra vad vi har hittat på egentligen. Sessan har fyllt 3, hon fick en kusin i februari.
Vi har haft semester på Astid Lindgrens Värld och vi har jobbat framförallt jo visst tusan jag fixade ju körkortet oxå, höll på att glömma det.

Nyårsfirande kommer ske hos bästa svägerskan med familj med tre familjer till, det ska verkligen bli trevligt. Jag ska köra så det blir lugnt och still för min del. Problemet är ju som vanligt
*vad ska jag ha på mig*

Hoppas att det löser sig efter 13,00 idag då tar vi en tur på stan igen. Kanske man till och med kan fynda nått, ja jag ska se om jag kan hitta nått till maken oxå. Han klagde eller nä det gjorde han inte men an poängterade att han oxå ofta går i samma outfit, nu ska det bli ändring på det.

Min fjäder lossnade igår, fick lov att kontakta syster för att kolla om det är ok att jag smiter upp till salongen ch sätter dit den igen, I lööööv it, och det var ok. Så nu är jag snart fjäder beklädd igen. Sessan målade tånaglarna igår de gick i rött och glitter, så tjusig så den lilla hönan.



Ha en superskön fredag, det ska jag ha

Kram Lina

1 kommentar:

  1. Vi har fått se de fina små tårna idag, så röda och glittriga.

    SvaraRadera