onsdag, december 28, 2011

Mitt i veckan

Här jobbas det på för fullt. Idag fick jag skjuts till bussen då bilen skulle användas för jakt. Hunden var på taggad idag när hans teg upp så han svalde maten utan att tugga nästan. Ja det gäller att passa på nu så länge man får jaga, förra året så skadade han sig och sen komer de ju så mycket snö så då fick de inte jaga, men det har han tagit igen i år kan jag lova. Tacksam över att jag slapp cykla idag iallafall. tack snälla söta H för skjutsen. Sessan är hos sin farmor idag, de hittar säkert på en massa kul, kanske de skulle köra till kusinerna P och O idag.

Annars händer det inte så mycket, jobbar hela veckan lång, tänkte försöka smita ner på Rean i morgon eller på fredag för att hitta nått till nyår. Tjuvkikade lite på H&M i går och det är mycket 80-tals färger som kommer tillbakak nu med orange, grönt och kornblått. Nåja nått ska jag nog hitta det tror jag nog allt.

Snart dags för lite lunch, tittar kanske in senare annar så önskar jag en fortsatt trevlig onsdag

Kram C

1 kommentar: