fredag, december 23, 2011

Dagen innan

den stora dagen är idag. Sitter på jobbet nu och , ja jag ska vara helt ärligt - väntar på att klockan ska bli ett så jag kan logga ur och stänger ner och ta lite julledigt. Vi är inte så många som jobbar idag så det är lugnt och stilla även så på telefonen och i mejlen. Tog bilen till bussen idag för att slippa köra ända in till stan, det var skönt. Mina älsklingar sov när jag åkte, ja förutom Grimm då som var uppe med mig, men han gick o la sig igen när vi kom in.

Det spelar julsånger här idag men julstämningen vill ändå inte infinna sig, kanske för att det är grönt, grått och regn ute idag och plusgrader ute.

Nu har jag varit och köpt en säckhundfoder, folk tittade lite konstigt på mig för jag slängde upp säcken på axeln och gick, bonnatös som man är.

2timmar kvar sen tar jag julledigt och hinner jag inte titta in i morgon så passar jag på att önska


en riktigt God Jul!!!

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar