fredag, december 02, 2011

Fredag och julfest

Hej.

Sådär ja då var det fredag och dags för klipptid. Idag var jag tidiigt på jobbet redan 0717 var jag härm efter att ha lämnat H på jobb och Sessan på dagis så styrde jag V70 mot mitt jobb och månadsmöte. Skönt var det att komma hit så långt innan och kunna logga in och fixa o dona innan mötet. Nu har vi fikat och tackat av en medarbetare som slutat för andra gången.

Har så ont i mina ögon, hur ska de gå att köra hem ikväll? Bra förutsätter jag men hur trevlig kommer jag vara ikväll, antagligen som vanligt men det är arbetssamt.

Nä nu ska jag ta tag i mitt liv, återkommer ikväll/natt/i morgon om hur kvällen varit.

Pyss

1 kommentar:

  1. Du skrämmer mej med att Du har ont i ögonen och bilkörningen hem i kväll! Ta det lugnt, det kan vara lite underkylt regn, men de går bra. Ha en bra kväll ! Kram Lotta

    SvaraRadera